skoltråk

Sitter just nu i skolan och tråkar
vi har två lektioner kvar av dagen
och sen ska jag hem och duscha och så :P
Jag vet inte mom jag ska vara med älsklingen idag men jag hoppas <3
vi ska iaf vara hela helgen, de har han lovat och jag kan också lova en sak.
Om han ändrar på våra planer kommer jag att bli super fan arg >(
Men jag tror inte att han kommer att ändra nåt.
Men iaf så var de god mat idag i skolan, soppa milaniese (stavning?)
Det var asgott :D. Vi börjar om typ 20 minuter så jag vet inte rigtigt vad jag ska göra just nu.
Men nu ska jag nog logga ut så att jag kan sätta mig vid Sarah och lyssna på musik med henne xD

KISSES (K)


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0