med Sarisen <3

Heeej alla pussisar :)

Idag blir det ingen skola för mig xD. Nej de är inte kul, men jo jag är hemma för att idag har vi engelska och data, sen har vi bf timmar och då har dom andra redosvisning och jag har inte fått tag i något arbete, så jag kände att de inte var någon ide. För då kan jag försöka fixa de nu istället när jag är hemma. För Sarah är det exakt samma sak och nu sitter vi här vid datan och vi ska senare se på Våra Bästa År :) Ikväll ska vi iallafall se på IDOL 2009 :D Då blir det mys :)




 

KÄRLEK/SEX

Är
du kär just nu? självklart att jag är <3<3
Har du någon kille just nu? den bästa :) <3
Har du haft sex? jupp ;P
Med hur många? 1 <3
Har du dumpat någon? nja typ
Har någon dumpat dej? aldrig
Vem hade du sex med senast? älsklingen min <3
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? japp xD Robin
Vem kysste du senast? älsklingen min <3
När blev du av med oskulden? den 29 september 2008
Vem tog den? Älsklingen min <3
Vem kramade du senast? Sarisen min :) <3
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? fan heller då jävlar >(


SKOLA


Är du duktig i skolan? 
nja vet inte riktigt

Har du bra betyg? vet inte än
Har du fått göra om ett prov någongång? ja guud ja xD
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja ganska så :D
Sköter du dej i skolan? försöker :P
Har du tuggat tuggummi under skoltid? men jaaaaaa xD
Haft mobilen på lektionstid? varje gång


FAMILJ


Hur många är ni i din familj?
sju
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? mamma
Trivs hemma? bara när Sarah är här :P, annars är jag mest hos älsklingen <3
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? ja men bara en dag tills maten var klar
Har skrikit och slagit din mamma? aldrig slagit bara skrikit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? ne
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? jaaa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? självklart


VÄNNER


Du har vänner?
ja de har jag :) men jag träffar dom inte så ofta som jag skulle vilja :/

Du brukar vara med? mest med Sarah och älsklingen
Vem/vilka var du med senast? Sarah och älsklingen
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? japp
Är det okej att ha kill-kompisar? jaaa
Har du pussat någon av dina kompisar? jaa xD
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? aldrig
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? ne


FJORTIS


Du sminkar dej varje dag?
ja förutom när jag är sjuk
Putar med läpparna på kort? nejje
Tar kort på dina bröst? neee
Använder foundation på läpparna? neee
Super dej packad varje helg? nee
Du har kysst en tjej? ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? nej
Ditt hår e knallblont? nja



KRIMINELT


Är det okej att vara krim
inell? man får leva sitt eget liv
Vill du bli kriminell? nej
Varför gör du sånt här? ?

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? absolut speciellt nu när jag inte vet hur man kör xD
Har du suttit i fängelset? ne
Vill du hamna i fängelset? varför skulle jag vilja det ?


DÅLIGA TIDER


Vart på dåligt humör den senaste tiden?
ja i söndags
När grät du senast? i söndags
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? ne
Du har slagit ner någon? nee
Du har skadat någon med flit? ne
Har du någon gång viljat döda någon? nej
Vem bråkade du senast med? älsklingen
Du har blivit våldtagen? nej



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0