lite uppning och en lista xD

Heej alla som läser min blogg :) här kommer en liten uppning av dagen och en liten lista för att fördröja tiden xD. Jag har varit i skolan idag och den här dagen ar gått jätte segt tycker jag, jag vet inte riktigt varför men den har bara varit de. Idag när vi kom tillbaka efter idrotten var brankåren i skolan, det var väl nån som slagit på brandlarmet. Iaf så drog jag hem tittade lite på tv och sen kom älsklingen och hämtade mig, han duschar just nu, efter de ska vi gå ut för att jag ville de, sen klockan 8 blir de Idol och myyys. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men men ja jag får väl lägga in den där listan nu så slipper jag vara hur tråkig som helst xD





Allmänt

Namn: Linda
Piercingar: inga
Tatueringar: nepp. Men ksulle gärna vilja ha :)
Längd: 173 typ inte riktigt säker
Skostorlek: 41 :(
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: Ja <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag önskar att jag bodde själv.
Tänker du på självmord: nepp :D
Tycker andra att du är attraktiv: Fråga andra.
Vilket shampoo använder du: lite olika men mest head and shoulders
Vilken parfym använder du: ingen
Vad är du rädd för: spindlar, att förlora någon nära
Gillar du att tvätta: nja gillar gör jag väl inte men de är juh tur att jagvet hurman gör
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja :)

Senaste…

Film du hyrde: ingen
Film du köpte: ingen
Låten du lyssnade på: "no one - nick patera"
Låten du hade på hjärnan: a whole new world
Låten du laddade ner: ingen
Personen du ringde: ingen
TV program du tittade på: top model
Personen du tänkte på: Oskar

Favorit…

Mat: vet inte riktigt
Låt: just nu är de The Fray - You Found Me
Sak att gör: kramas
Sport: basket
Dryck: Coca Cola
Kläder: Leggings och typ tunika
Film: vet inte
Bil: vet inte

 

Senaste…

Bok du läste: håller på att läsa Linas kvällsbok just nu och den är ganska bra
Personen du fick mail av: vet ej
Personen du fick brev av: Jag får aldrig brev. :(
Personen du fick sms av: Sarah
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj vet inte


Övrigt

Vad har du gjort idag: Vaknat, åkt hem, gått till skolan, tråkat, kommit hem och åkt till älsklingem
Var det kul: nja väldigt irritead seg dag
Hur tidigt stiger du upp: 6:00
Gillar du att slåss: nepp
Vad ska du göra ikväll: titta på Idol och vara med älsklingen
Är du seriös: Not much. Eller jo egentligen, men det kanske inte märks.
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: nepp
Kan du stå på händer: nej
Favoritserie: One Tree Hill <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0