I skolan

Hejsan alla bloggisar :)

Idag vaknade jag upp bredvid älsklingen <3 det var asmysigthan låg och höll om mig :).
Efter att vi klätt på oss skjutsade han hem mig, och då ducshade jag och gjorde mig i ordning, sen drog jag till skolan och mötte Sarah, vi hade värsta slappa dagen idag xD. Och när jag kom hem gjorde jag lite att äta. Sen har jag bara suttit här vid datan och redigerat lite bilder på paint.net. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag för älsklingen ska vara med Anders idag, och Sarah ska vara med Andreas.


Helgen har varit jätte bra, jag och älsklinegn har myst och vi har gått på promenader och varit ute och varit inne, det har inte varit något strul den här helgen förutom att jag fick ont i mellangärdet i en timme och det kändes som om någon tröck på mig, det gjorde så ont så att jag började grina. Men som tur så var älsklingen där för mig han låg och höll om mig när jag grinade. På onsdag så firar vi 16 månader och jag är jätte glad, jag vet att det kommer tat bli många många fler år och månader :D. Fört att jag älskar honom så jävla mycket det går liksom inte att beskriva´, varje gång jag är med honom är det som om det bara finns vi två, och arje gång jag är utan honom känns det komnstigt i mitt hjärta, det känns fel på nåt sätt.

Men iaf så ska jag väl gå och äta snart och sen ska jag väl kolla på tv, förhoppningsvis kommer älsklingen att ringa senare ikväll och då kanske han kommer och hämtar mig så får jag iaf sova med honom, så då får jag iaf träffa honom lite <3. Ja men nu ska jag dra Kissess



Dagens outfit

Svarta leggings - H&M
Grå tunika - H&M
Gul tjocktröja - privat
Sneakers - privat
Svart väska - privat


Jag och Sarah posar utanför skolan


Fin bild på trädet


♥ sarah

gullis :D<3

2009-09-14 @ 20:24:47
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0