ingen skola

Jag gick hem från skolan idag för att jag mår fortfarande inte bra, jag svettas men ändå fryser jag och jag har fortfarande ont i halsen :(. Jag försökte iallafall gå till skolan, men de gick inte :/. Jag ska försöka gå i morgon med men om jag fortfarande inte mår bra så tänker jag stanna hemma. Just nu har jag precis ätit och innan det gjorde jag lite läxor, lite om hjärnan som vi har prov på, på onsdag :/, jag tror inte att det kommer att gå bra. Och sen har jag jobbat lite med matte också.

Jag tycker att det är så kul att så många läser min blogg :D, hoppas att ni fortsätter, jag vet att mitt liv inte är så spännande men de är kul :P. Det känns som om att de blir lättar att uppa för man vet att folk kommer att läsa :).

Just nu är jag hemma hos älsklingen, vi tittar på tv och väntar på att idol ska börja :). Älsklinegn ligger i sängen och jag sitter vid datan, men jag ska snart gå och lägga mig bredvid honom och mysa med honom. Så ha de bra. Kissess


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0