hemma

Just nu ligger jag och tittar på Top model, jag har fortfarande ont i halsen, men som tur är börjar det gå över. :D Imorrn ska jag gå till skolan. Iaf så tittar jag på tv medans min dryga brorsa håller på att banka på dörren och fönstren. Men jag tänker inte öppna för jag orkar inte med honom. Det ända jag har gjort idag är att ligga i sängen och titta på tv, jag har knappt ätit och jag är typ ashungrig. Hoppas bara att mamma kommer hem snart. Vet inte riktigt vad jag säga mer för det har inte hänt något, men jag kan juh tala om att jag har astråkigt skulle gärna vilja ha någon att vara med men har man varit hemma från skolan så :/. Älsklingen kommer iaf att ringa ikväll, jag älskar när han ringer, och jag ska sova hos honom <3. Jag kan fortfarande inte fatta att vi har varit tillsammans i 16 månader i morgon ;oo Det är helt sjukt snart är det ett halv år och sen 2 år och de kommer bara att fortsätta <3. Jag längtar tills han ringer, tills jag kommer att få höra hans röst och kännna hans trygga famn när han hämtar mig <3. Ja men nu ska jag fortsätta titta på tv.
Kissess



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0