ÄNNU STÖRRE HALSMANDLAR :/

Ja idag är det så att mina halsmandlar har blivit ännu större och nu gör det inte bara ont när jag pratar utan nu gör det ont konstant och det är verkligen inte skönt jag mår inge bra alls, men jag ska iaf följa med på middan och om jag inte klarar av att vara kvar så länge så tänker jag inte det. Utan jag kommer att behöva vila för att på måndag så ska jag och Sarah till valbo och shoppa så då måste man verkligen ha ork xD. Men nu ska jag gå och äta lite glass och se om det hjälper lite mot min hals. Jag lovar att jag kommer att uppa mer senare, puss på er.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0