BIO MED OSKAR, SANDRA OCH NICLAS

Ja jag och älsklineen har precis kommit efter att ha skjutsat hem Sandra och Niclas, vi gick på 'En galen natt'. Men oturligt nog så hade jag inte med mig min kamera :(. I början av filmen fick jag as ont i magen och jag var tvungen att gå ut därifrån för jag började grina, så älsklingen följde med mig så satt vi där ett tag och sen lugnade det ner sig och då gick vi in igen och tittade klart på filmen. Den var skitbra :D Man skrattade ofta i den. Den blev liksom aldrig tråkig. Och det var skitkul at få se den tillsammans med Sandra och Niclas, dom är så roliga och sjysta =). Hoppas att vi gör fler saker tillsammans :) för det skulle vara kul.

Jag och Oskar åkte till min mormor idag också och då skulle hon göra ugnstekt falukorv och äkta potatismos, och då visste inte hon att Oskar inte äter korv för hon hade pratat med mamma och mamma visste juh inte heller xD så jag började skratta så att jag fick ont i både magen och ryggen. Jag kunde bara inte sluta skratta men till slut gick jag ut på balkongen och lugnade ner mig. Men som tur va så hade hon kalopps som hon kunde göra till Oskar, så alla blev glada till slut :D. Sen skulle jag hjälpa henne med en sida som hon skulle bli medlem på men precis när vi typ är klara då fuckar sig internet och lägger av helt. Så vi väntar och väntar men inget händer och till slut så ska vi åka hem och när vi kommer hem så har mormor ringt min mobil för att när vi hade åkt började internet att funka igen x'D jag blev lite tokig då jag. sen kom juh Sandra och Niclas och då spelade vi lite x-box, vi spelade ice age 3 =D, det var kul, sen stack vi och ja ni vet resten.
KISSES


♥ Sandra

det var jätte kul :D vi måste hitta på nått igen ! kanske inte just bio men nått annat :D kraam

2010-04-18 @ 13:29:40
URL: http://larss0n.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0