DAGENS

Dagens låt: The Fray - Never say Never
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara, kajal
Dagens klädsel: jeansleggings, t-tröja
Dagens planer: äta middag med Oskars släkt :D
Dagens vill ha: sommaren
Dagens saknad: solen
Dagens drog: Mucoangin
Dagens tråkigaste: ont i halsen
Dagens finaste: Oskar
Dagens kram: Oskar
Dagens humör: trött, hängig senare på dagen glad
Dagens mående: inte så värst bra till en början men nu är det såå himla mycket bättre :)
Dagens borde: haft sex
Dagens parfym: cristina
Dagens bästa: Oskar
Dagens sämsta: min hals
Dagens sysselsättning: sovit, legat i sängen, spelat wii
Dagens köp: ingenting
Dagens längtan: sommaren
Dagens fundering: lite av varje
Dagens middag: Förrätt sill och potatis, varmrätt kycklingspett med ris och jordnötssås, efterrätt våffla med grädde och färska jordgubbar
Dagens kärlek: Oskar
Dagens skratt: när vi spelade wii och kollade på publiken x'D
Dagens tanke: massa
Dagens irritationsobjekt: halsen :/
Dagens smycke: mitt armband som sitter på min arm 24/7
Dagens önskan: att det fan ska ta & bli sommar snart?! och att min hals ska bli bra

♥ sarah

hahaha 'dagens borde: haft sex' :D

2010-04-04 @ 11:12:09
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0