DOP :)

Hej alla söta :D Idag har vi varit på dop och jag fick vara dop parets fotograf och gissa om jag tyckte om det, för dom har en jätte bra kamera och jag försökte verkligen knäppa kort på allt :D. I kyrkan knäppte jag som en galning x'D, sen efteråt när vi fikade, så knäppte jag och när dom öppnade paket :P, jag älskar verkligen att ta kort och jag hoppas att dom blev nöjda annars får dom väl skälla på mig x'D. Men det tror jag inte eftersom att det var dom som ville att jag skulle hantera kameran =D. När vi skulle hem körde vi förbi och köpte något att äta, och sen har vi bara varit hemma.

Jag har faktiskt känt mig ganska ensam och jag vet inte varför men jag känner att jag vill bara gråta lite men jag vill inte göra det så att Oskar ser men om jag gör dte nu så ser han inte för att han sover. Och han är verkligen söt när han sover jag sitter och blickar bort mot han lite då och då bara för att få se honom, ibland känns det som om han inte är där. Men ja ska väl gå och lägga mig snart jag med, jag känner att jag börjar bli trött =P. Men just nu sitter jag och lyssnar på musik och jag har svarat på frågorna. Så dom ska jag lägga ut efter dteta inlägg så ha det så himla bra <3
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0