GRATTIS PAPPA!! :D

Har precis kommit in vi har varit hos pappa för idag fyller han år GRATTIS PAPPA! :D Det var jätte kul att vara där för det var väl ett tag sen man hälsade på. Sen ringde jag till min farfar och pratade med honom för att jag skulle ta reda på några saker om min riktiga pappa. Sen paratade vi lite om min halvsyrra och mina kusiner, som det skulle vara jättelkul att få träffa. :D Sen drog vi till affären och då följde pappa med för han skulle köpa något, och vi pratade en massa. Imorrn blir det jag och Oskar som ska träna igen :), jag tror att det blir måndagar och fredagar eller kanske torsdagar som vi kommer att träna nu :P jag är fett taggad för det, och då kan vi äta avd vi vill på onsdagar och lördagar =D. Men snart ska jag med Elin och Jossan ner på stan och fika =), så då ska jossan få sin present ;D jag ska även hämta kameran som Marie har lånat för gud vad jag saknar den nu xD. Men nu ska jag dra puss puss på er <3
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0