JAG HATAR SNÖÖÖÖÖ!

Jäävla skit, varför ska det snöa nu?!?! Jag vette fan hur jag ska ta mig till skolan jag cyklar juh vanligtvis. Men jag får väl ta bussen eller nåt. Igår höll jag och Sarah på med tidningen till skolan och det gick väl inte så himla bra :( men det kommer att bli bättre för jagoch Sarah jobbar asbra. Vi är ett fett bra team :P men jag tror nog att vi kommer att fixa den här tidningen om alla hjälper till, för det känns som om jag och Sarah bara håller på med tidningen fasstän vi är 4 i gruppen >P bläää... Ja men nu ska jag väl fixa mig så att jag kan dra till bussen och dra till skolan sen.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0