JÄVLAR :o

Ja idag har det varit en skön och solig dag :D det gillar Linda väääldigt mycket. Jag hoppas att det är soligt hela veckan :P. Jag har varit hos Marie och lämnat kabeln så nu är det bilder på deras dator :) sen var jag där ett tag med Sara och Erik, men vid 4 drog jag tillbaka till Oskar och då blev det mat, sen har jag och älsklingen myst ;). Och det är såå himla mysigt när han håller om mig och krama mig jag känner mig jätte trygg :). Men nu ska jag gå till älsklingen innan han somnar xD.
KISSES







JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN
DU ÄR VERKLIGEN MITT ALLT
DEN JAG LITAR MES AV ALLT PÅ
DEN JAG KAN KÄNNA MIG TRYGG MED
DEN SOM LYSER UPP HELA MIN VÄRLD
OCH DEN JAG VILL HA VID MIN SIDA FÖR ALLTID

 


♥ sara fällström

haha, faan vad skönt det va på balkongen igår ((((:

men erik tyckte nog att det va lite ljust :/ :D

2010-04-07 @ 09:26:46
URL: http://faillove.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0