KVÄLLSPROMENAD

Jga och Oskar tog en liten promenad idag, Oskar är lite sjuk så han kunde behöva lite frisk luft. Jag tog med min kamera så jag tog några bilder som jag snart ska lägga ut. I morrn ska jag och Oskar till mormor och hälsa på, sen ska vi köpa en massa godis xD hehe. Idag har det varit en ganska bra dag i skolan vard te bara tre letioner, och jag blev klar med min rapport :D jag är väldigt stolt över mig själv. När jag kom hem satt älsklingen och spelade x-box, för att han hade tråkigt. Men sen har vi bara myst och när hans föräldrar kom hem åt vi tacos och det var så himla gott. Jag åt så himla mycket majs så ni kan inte förstå, jag älskar verkligen majs det är det godaste som finns när man skla äta tacos. Jag har även målat om mina naglar :P jag vet jag gör det ofta men iaf det blir tråkigt att ha samma färg på naglarna för länge. Men nu ska ni få se på bilderna :D.
KISSES



Mina naglar det kanske inte ser så bra ut men iaf.


Vi hittade några fina blommor på vägen :D


Hehe jag tog en bild på ett träd också.


En bild på mig och min älskling <3


Jag och älsklingen håller hand <3<3<3


♥ sara fällström

omg, fett fina bilder :P

2010-04-17 @ 07:16:07
URL: http://faillove.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0