ONE OF THE WORST DAYS

Idag har varit en av de värsta dagarna i mitt liv. Jag har haft int i halsen och jag och älsklingen har inte alls varit glada med varnadra. Nu på kvällen blev det bättre och vi har pratat och sagt förlåt till varandra jag vet inte hur många gånger <3 Jag vet inte alls hur mycket jag har grinat idag heller men jag kan lova att det är fett mycket, det var väldigt länge sedan som jag grinade såhär mycket men det är mest för att jag mådde jätte dåligt ont i halsen, ont i magen och jag orkade ingenting. Men jag älskar att vi två kan lösa saker vi kommer alltid att vara tillsammans <3 Men nu ska jag gå och mysa med älsklingen sen ska jag sova för jag ska juh till skolan in morrn och vi ska fixa tidningen jag längtar som fan :P
KISSES


♥ sarah

finns <33

2010-04-25 @ 21:20:14
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0