PROVDAG

Idag har jag gjort 2 prov :o, matteprovet klarade jag jag men jag vet inte hur många poäng jag fick men när Harri kollade igenom den så hade jag klarat det :). Sen hade jag Owes prov och han säger att det såg bra ut men att han inte kunde garantera något och då blev jag väldigt nervös. Jag hoppas att han har rättat det till på måndag för jag måste veta om jag klarade det eller inte. På söndag ska jag och Sarah hålla på med framsidan till våran tidning :P jag älskar våran tidning den är fett bra. Jag kommer definitivt att spara den forever and ever <3
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0