SHOPPING + BLEKNING

Ja då sitter man hemma hos Sarah med blekning i håret hoppas att det blir något då :D, men man vet akdrig. Iaf så har vi varit i valbo och shoppat som faaaan, och jag har handlat as mycke :), men har ingen kamera så jag kan inte lägga upp några bilder men jag ska till Marie och lämna sladden så då kan jag ta några bilder medans och llägga in dom hemma hos henne :P, så kan ni juh få se :P. Men nu ska vi kolla färgen här hur det blir så ni kan väl hålla tummarna för mig xD.
KISSES


♥ sara fällström

när kmr du?

2010-04-05 @ 18:03:42
URL: http://faillove.blogg.se/
♥ emily

Är du blond nu? =)

2010-04-07 @ 01:02:48

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0