SMOOTHIE

Heeej alla gosisar :D Sitter och dricker smoothie "jordgubb och banan", den är så god det är Oskars mamma som gör dom åt oss :D halv 1 idag ska jag till tandläkaren och efter det ska jag träffa Sarah och då ska vi hem hit igen och Sarah ska bleka mitt hår igen xD hehe. Ja hoppas att det blir ljusare för nu är det ganska oranget, sen vet jag inte vad jag ska göra jag vet att jag iaf ska gå ut ocH gå men då ska jag fan lägga nycklarna i en annan ficka. För igår när jag var ute gick jag en runda som tog 1 h och när jag kom hem skulle jag låsa upp dörren men det gick juh inte för jag hade tappat mina nycklar så då var jag tvungen att gå om min runda men som tur tog det bara en halvtimme att hitta dom x'D ne det var drygt och jag fick vattenblåsor på fötterna, så jag ska ta ett par andra skor idag. Idag skulle jag, Oskar, Sarah och Linus haft filmkväll menLinus är sjuk och det tycker jag är synd :/ Krya på dig Linus :D. Ja men nu ska jag fortsätta att titta på tv.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0