SVAR PÅ FRÅGORNA

FRÅGA:
Bästa tiden i ditt liv?
SVAR:
Det var sommaren 2008, allt var så himla bra då och man behövde inte tänkte på något annat än att bara slappna av :D Jag saknar den tiden jätte mycket </3


FRÅGA:
Hur gammal vill du vara när du skaffar barn?
SVAR:
Jag vill vara över 20 men under 25 :)


FRÅGA:
Vem är din bääästaste vän? *blink blink*
SVAR:
Oj den var svår x'D, nej det var den inte såklart är det Sarah Norling <3


FRÅGA:
Vilken är din favoritfilm? du måste välja en!
SVAR:
Björnbröder. Jag kan verkligen grina till den och till alla disneyfilmer verkligen :D

FRÅGA:
Din favoritlåt just nu?
SVAR:
Ron Pope - A Drop In The Ocean


FRÅGA:
Bästa plagget du har?
SVAR:
Min pyamaströja för den är Oskars <3 Men annars är det nog ett linne utan band :D


FRÅGA:
Bästa frukten?:)
SVAR:
Jordgubbar xD


FRÅGA:

När vart du och oskar tillsammans och hur gick det till ?:)
SVAR:
Vi blev tillsammans 16 maj 2008, vi hade tidigare varit på fest sista april och det var då det började :). Fölrst så höll han mig i handen för att värma mig men sen blev det att vi höll handen bara och det kändes bra, sen efter det så höll vi handen ganska ofta och sen så sa han att han inte ville ha någon annan eftersom att han hade mig och då visste jag att han ville vara med mig och det var så det gick till <3 typ


FRÅGA:
Bästa årstiden ?
SVAR:
SOMMARE SÅKLART xD


FRÅGA:
Favorit Program?
SVAR:
Har inte direkt något favorit program, men jag ahde det förut och då var det One Tree Hill :D


FRÅGA:
Har du och oskar funderat på att förlova er ?
SVAR:
Ja det har vi faktiskt, men vi vet inte riktigt när vi ska göra det =)


FRÅGA:
Hur lång är du?
SVAR:
Jag är faktiskt 1,71,5 M xD


FRÅGA:
Bästa maträtt ?
SVAR:
Tacos x'D


FRÅGA:
Hur länge har du och Sarah känt varandra?
SVAR:
Oj, ja det är länge det i år har vi varit kompisar i 12 år :D och hon är den bästa vännen man kan ha det kan jag lova<3


Sara.F
FRÅGA:
vad tkr du om mig?
SVAR:
Jag tycker väl att du är sjyst, och rolig :)

FRÅGA:
vad är det posetiva och det negativa med mig?
SVAR:
Det positiva är att du är dig själv, det negativa är väl att du kan verka lite fjortisaktig på BDB :P

FRÅGA:
vad skulle du göra om jag dog?
SVAR:
Jag skulle grina :'(


♥ josefin

sommaren 2008 in my <3

2010-04-11 @ 18:38:17
♥ sara fällström

hehe .. okej :$ :)<3

2010-04-11 @ 19:08:32
URL: http://faillove.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0