TISDAG MORGON

Jag skrev inget igår men det var juh för att inget hände, eller jo i skolan hände allt :P vi håller på med en tonårstidning i klassen och vi är indelade i grupper och jag och arah var på stan igår och frågade en massa människor frågor, men det var svårt för det fanns inte så många ungdomar ute. Men vi kämpade på xD Sen när jag kom hem fortsatte jag att virka på min halsduk eftersom att jag var ensam hemma. Men sen var det inget som hände. Men nu ska jag snart göra mig i ordning, och så, så att jag inte kommer försent. Men ja jag lovar att jag ska uppa i dag efter skolan och så.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0