ENSAM HEMMA :P

Jag sitter och kollar på "Våra Bästa År" och pratar med min bror på msn. Jga vet inte vad jag ska göra idag, men ikväll ska vi iaf och träna jag och Oskar med pappa. Men vi ska också städa, och tvätta och ja i morrn ska vi på dop och då ska jag ha mina converse på mig :) och en jätte fin tunika som jag har fått av dopbarnets mamma och pappa :D. Igår var det en jätte bra dag, jag fick träffa Sarah färga håret och äta popcorn. Sarah får en alltid på bra humör :P. Men nu är programmet slut och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, jag skulle gärna vilja ha lite fler frågor till frågestunden. För det är inte många :/. Men snart ska jag iaf klä på mig och så . På söndag ska jag äntligen få träffa Elin och Jossan igen ska bli så jävla kul :). Och då ska Jossan få sin present :P. Men nu ska jag dra uppar lite senare :D
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0