VILL GÅ PÅ FESTEN PÅ FREDA

Det blev ingen skola för mig idag för jag klarar verkligen inte av det, jag släpade mig till datan för att skriva och jag ska snart gå och lägga mig igen och vila. Jag är ensam hemma just nu och lite senare ska jag gå och ta lite yogurt. I morrn ska jag gå till skolan jag måste bli frisk för på fredag ska jag på fest och då vill jag inte vara sjuk. I morrn om jag går till skolan ska jag och Sarah åka till valbo och jag ska köpa en klänning som jag kan ha, men annars fåår jag väl ligga hemma och vara sjuk och tråkig :/.Men det vill jag verkligen inte.
KISSES


♥ Sandra

du måste bli frisk tills på fredag :( du får vila och dricka mycket vatten och äta alvedon .. Krya på dig ! <3

2010-04-27 @ 17:01:30
URL: http://larss0n.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0