blogg från mobilen

Ligger och bloggar från mobilen så jag fixar till allt när jag kommer till en data, iaf ligger jag och blir kliad på ryggen av Oskar och det är så mysigt. Idag har jag och Oskar badat bastu men jag fick så svårt att andas så jag ville inte sitta så länge, vi har varit ner på stan och ätit och varit runt ner till vattnet. Jag vet inte om jag längtar till på lördag för då kommer vi att sitta i bilen så länge, och vi kommer att missa Sandras fest :( men du kan vara lugn Sandra du ska iaf få en liten present <3 I morgon blir det till att städa hela dagen ;( jag hatar att städa xD. Men nu ska jag äta lite chips och sen ska jag smsa till Sarah och se om man kanske ska ringa dit och prata lite :) men ni får ha det så bra pussisar <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0