Danmark

Igår var vi över till Danmark över dan och gud vad det var roligt att få komma utomlands för första gången xD jag vet Danmark är väl inte det första man tänler på när man tänker utomlands. Jag kan inte lägga ut några bilder än men jag gör det när jag kommer hem, antingen så blir det att jag gör det på lördag eller söndag:) Men det kommer bilder ingen panik xD I morrn ska jag och Oskar basta hela dan och ta det lugnt och sen är det fredag och då är det sista dagen vi är här och då blir det väl lite mycket med att vara med alla sista dagen och säga hejdå för sen på lördagmorgon åker vi. :D Jag har haft det jättebra den här veckan som vi varit här och jag vill inte riktigt åka hem men ändå så vill jag :D det är juh så dom säger "Borta bra men hemma bäst". Men jag kanske hinner skriva något mer innan vi åker hem, jag ska iaf försöka :) puss puss på er.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0