Fredag

Jag trodde att jag skulle spy i morse efter att bara ha sovit i 4 timmar, jag var tvungen att gå upp och ta p-piller och jag trodde att jag inte skulle få behålla de xD men det fick jag och sen somnade jag om och har varit vaken i typ 2 och en halv timme. Jag mår iaf bra nu och när Oskar kommer hem ska vi ner på stan för jag ska köpa saker till skolan och kanske lite kläder :D För i morrn bär det av till Karlshamn i en vecka :) Det ska bli kul, men ändå kommer jag att få hemlängtan vet jag det får jag alltid :P. Mer om gårdagen kommer senare <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0