Hungernovell!

Jag och Sarah sitter i soffan och är fett med hungriga! Vi vet inte vad vi ska ta oss till för det finns ingen mat här hemma och mamma har varit och handlat i några timmar nu man kan tro att hon har stuckit med maten för att hon vill ha den för sig själv. Vi kan inte äta chips heller för det blir man bara fisig av xD finns det ingen som kan komma hit med lite mat vi skulle vilja ha grillat om vi får med majskolv med smör på en varm majskolv som är grillad. Det är precis vad Sarah och jag behöver just nu för jag tror fan att vi kommer svälta ihjäl snart!! Men gud vi kan inte fatta att det inte finns MAT, vi kommer att dö av svält vi mår illa så hungriga är vi och jag börjar få ont i huvudet och sarah mår jätteilla. Men om vi kanske sitter och håller tummarna kanske mamma kommer hem med lite mat till oss. För man kan juh alltid hoppas även om det nästan aldrig blir som man vill.







Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0