I Karlshamn

Ja nu har vi varit här i Karlshamn sen klockan halv 7 i gårkväll, jag mådde jättebra till klockan 22 dåä började jag känna hur det inte stod rätt till i magen och samma sak var det i dag på morgonen, jag har försökt att tänka på annat och då har det blivit bättre :) Jag hoppas att jag kommer att bli bättre i morrn för jag orkar inte med det det är jättejobbigt och jag får ont i magen. Men just nu är vi hemma hos Gustav och Jessica och lilla Lucas, det är jättetråkigt väder men det gör inget för att allt är stängt idag eftersom att det är söndag. Iaf så har vi det bra och jag längtar lite tills vi kommer hem för jag saknar  min säng och att ha oskar bredvid migg i sängen, för nu sover vi i våningssäng och det är tråkigt. :( saknar mina kompisar <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0