Oh sweet heaven

Idag har det varit musik i skolan som jag verkligen älskar <3 jag och Sarah lirade lite tillsammans men det lät inte så bra för jag gjorde så att det fuckade sig hela tiden men till slut fick jag till det lite grann och kunde spela så att iaf läraren hörde den bra biten :D Jag ligger efter i matten igen och kan ni förstå att vi ska ha prov nästa vecka, det är helt sjukt jag kommer fan inte att klara av det. I morgon är det skolfotografering och jag är jättenervös för jag vet inte riktigt hur jag ska se ut bara vad jag ska ha för kläder, tänkte ta jeans och ett linne :D bara enkelt men ändå snyggt. Vet inte hur jag ska ha håret men Sarah kan nog hjälpa mig med det :) hoppas jag... Jag är riktigt sugen på godis jag känner att jag är lite på det humöret att jag skulle behöva något sött :) men nej bara på helgen. Ja om ni tycker att jag inte skriver på bloggen tillräckligt mycket säg bara till då så ska jag börja uppa mer, kanske några inlägg om dan ist för bara ett om dan.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0