One of those days...

Idag har jag en sån där dag där jag känner att jag är sur på allt och alla :/ jag hatar sånna dagar... Men jag börjar känna att det håller på att ta slut så jag kommer nog att vara lite mindre sur när Oskar kommer hem :) han kommer vid 6 och då ska vi göra mat. Det enda som piggar upp just nu är mitt godis som jkag köpte igår :P och jag har faktiskt gjort lite matte så nu ligger jag inte efter mer xD Efter bara två dagar låg jag efter, det är bara för att vi har så hetsigt med matten den ska juh vara klar innan vi går ut på APU :o Men det ska jag nog klara :) men nu ska jag nog gå och kolla lite mer i matteboken. pussisar <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0