regn, regn och låt mig gissa mer regn?

Det bara regnar och regnar :( man kan inte gå ut till poolen och bada eller gå ut över huvud taget. Det är tråkigt att bara sitta inne och inte ha något att göra, kanske någon känner igen mitt problem? Jag hade tänkt att det skulle vara fint väder idag så att man kunde bada och ha roligt för jag och Sarah skulle ha varit ut och gått lite men det blev juh inte av :( Men man får väl försöka hitta på något annat att göra kanske spela spel xD Jag ska nog gå och kolla om det finns något att göra.




♥ Anonym

Ja finns det soliga dagar lär det också finnas regniga dar. Trist men sant, men det hade ju kunnat vara nått uppehåll. //Jen ps. ska bli bättre väder imorgon "idag", PASSA på att vara ute då... man vet aldrig när regnet slår till igen brudar.

2010-08-19 @ 00:24:43
URL: http://jenwouh.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0