Sista dagen

Hej hej alla glada, nu är det sista dagen här i Karlshamn :( det känns lite sorgligt men ändå skönt för man får komma hem och liksom känna att man kan ta det lugnt och bara chilla. Vi ska snart äta middag rökt lax med potatis och romsås :P. Jag har juh sagt förut att jag inte tycker om fisk men jag kan äta lax för det är jättegott. Vi har städat och gjort klart så i morrn är det bara till att åka :) Så då får man träffa sina kompisar igen:D Inatt sov jag då inte bra för att Oskars mamma snarkade och det åskade utanför och jag är rädd när det åskar, så jag sa till Oskar att jag var rädd och han sa att jag kunde komma ner till honom och sova så han höll om mig varje gång det mullrade och det var så mysigt <3 han är så gullig <3 men nu ska jag gå och vara social med alla :D Vi ses i morrn.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0