#11 - mina syskon

Ja jag ska berätta om mina underbara syskon :)

Mattias: Han är 15 år och en riktig tuffing, ganska så kaxig också om jag får säga det själv, men han kan också vara hur gullig som helst. Vi ses inte så ofta så jag vet inte hur han är nu, men jag vet att han har bytt klädstil
från jeans till chinos xD vilket jag inte gillar, för jag vill inte att han ska bli sån :P

Sara: Här har vi min syster som är 16 år och bryr sig helt och hållet om hur hon ser ut, och vågar inte visa sig utan smink eller så xD Hon är riktigt gullig och hon kommer till mig om hon har problem, och har börjat blivit
lite av en fjortis, hon röker och dricker, men får hon problem vet hon att hon alltid kan komma till mig <3

Emma: Oj hon är den sötaste syster man någonsin kan ha, hon är 13 år och så gullig, hon frågar alltid efter mig, om när jag ska komma hem till mamma igen och om jag ska stanna en längre tid. Och om jag inte
ska sova över blir hon lite ledsen, jag kommer ihåg en vinterdag då jag och Emma gick på promenad
i skogen och vi hade det så kul. Man kan alltid ha kul med Emma även fasst hon är 5 år yngre än mig :)

Jag älskar alla mina syskon och jag skulle aldrig klara mig utan dom , fasstän jag har önskat ibland att jag varit enda barnet xD Men nu när jag har blivit äldre kan jag säga att dom betyder allt för mig, och jag skulle göra vad som helst för dom, vad det än är <3



Gammal bild från december 2008







Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0