#15 - mina drömmar

Guud, här vet jag verkligen inte vad jag ska skriva. För jag vet inte vad jag har för drömmar,
visst alla drömmer vi väl om att bli kända och framgångsrika, ha många fans och mycket pengar.
Klart att jag också vill allt det där. Men det fins något som jag vill ännu mer
.

Min högsta dröm som jag har är att kunna vara nöjd med mig själv och sluta må dåligt över hur jag ser ut,
det är därför jag ska börja simma så att jag kan se ut som jag vill. Jag vill kunna vara stolt över den jag är!

Sen har jag en dröm till, jag skulle vilja stå i ett fullsatt globen med en mick i handen och bara sjunga av hela mitt hjärta, det finns ingen som vet det men det är en dröm jag har. Det skulle vara så himla grymt, jag sjunger hela tiden hemma och när jag duschar, för jag älskar hur det låter i badrummet. Ibland när jag verkligen tar i så låter det faktiskt ganska bra :$ (tycker jag iaf) jag vet juh inte om någon annan tycker det för jag har aldrig sjungit för någon, eller jag har juh sjungit men inte seriöst så som jag verkligen vill sjunga :D




♥ hp

Tycker att du kan börja sjunga seriöst, vet dock att jag inte sjunger seriöst för fem öre själv. Men gjort det en gång, skämdes ganska mycket att sjunga inför er då dock. Men börja sjung! Inte bara du som har den drömmen även jag (:

2010-12-13 @ 13:28:22

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0