#25 - en första

Öhh, vad kan man ta här då? Jo jag kan juh ta första gången Oskar sa dem tre orden :)
För det var första gången en kille hade sagt dom till mig :P

Det var såhär att jag hade varit med Sarah hela dagen på stan och jag hade pratat om hur mycket jag ville säga "Jag Älskar Dig" till Oskar men jag vågade inte jag ville inte vara den första ifall inte han kände samma sak.
Så när vi kom hem till mig kom Oskar och Niclas över och vi var hemma hos mig hela tiden, men sen drog Sarah och Niclas och då skulle Oskar också gå, vi låg i sängen och han tittade på mig och sa "Jag älskar dig".
Jag blev som förstenad, jag bara låg där och tittade på honom, sen gick han och jag visste inte vad jag skulle göra?! jag han aldrig säga något tillbaka innan han gått, men som tur träffades vi dagen efter och då sa han det igen :) den här gången var jag helt beredd på att säga något tillbaka och det gjorde jag <3
Vi såg på varandra efteråt och sedan kysstes vi <3

Detta hände 30 - 31 juli 2008





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0