#6 - min dag

Min dag? ja hur ska jag börja? Det är väl lika bra att ta det från början :) eller vad tycker ni?
Jag vaknade klockan 6 av att klockan ringde, vanligtvis tar jag mitt p-piller då, men idag blev det inte så för jag var så trött att jag glämde det och somnade om. Jag vaknade igen kvart över för Oskar skulle upp då,
och det var tur för då kom jag på att jag inte hade tagit det, så jag svalde det och ställde om klockan på 6.50.
Då gick jag upp och gjorde frukost jag åt tekaor med ost och varm oboy :P jag tittade också på Våra Bästa År, som jag alltid kollar på, på vardagarna. Jag smsade Sarah för att se om hon skulle komma till jobbet idag,
men det skulle hon inte för hon är sjuk :/ åhh jag hatar att folk ska vara sjuka, det är så synd om Sarah
för det är första dagen hon är hemma på terminen, snacka om att det är jobbigt :(

Iaf så klädde jag på mig och gjorde mig i ordning för att gå ut till bussen. När jag kom ner på stan såg jag Emma stå och vänta på Emily som var lite sen. Så jag stod och väntade med henne tills Emily kom
och då gick vi till våra jobb xD Jag gjorde allt som jag och Sarah alltid gör tillsammans,
jag bytte alla ljusen och tog av plasten på alla kakor och så. Det var väldigt lugnt på caféet idag
så jag behövde inte göra så mycket plockade mest disk och så, men fick även stå i kassan lite :D
Hanna och Johan kom och hälsade på och tog en fika, det var roligt :)

När jag slutade klockan 4 drog jag och Hanna in på nian för jag skulle köpa några julklappar,
men jag är långt ifrån klar med det -.-' Jag tänker inte vaslöja vad jag har köpt,
men vi gick runt på stan i kanske en och en halv timme. När jag kom hem var det mat men jag var inte så hungrig, men åt iaf för Oskars pappa kollade mig hela tiden. Sen har jag bara varit sur och jag vet inte varför, jag har mest tagit ut det på Oskar. Jag blev hur sur som helst över att han inte ville ha tänt i taket,
och vi brukar aldrig ha det typ. Jag fattar inte vad det är med mig, jag kanske bara är trött...
Så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att Sarah är frisk till i morrn så att jag slipper vara ensam.


(Gammal bild)




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0