#7 - min bästa vän

Ja nu ska ni få veta vad jag tycker om min bästa vän :D Min bästa vän i hela världen är Sarah Norling,
jag har den bästa vännen man kan ha. Hon vet när det har hänt något, när jag försöker fejka och andra går på det så ser hon att det är något och hon vill alltid mitt bästa <3 vi har varit vänner enda sen vi var 6 år, och jag kommer ihåg att vi lekte ute i snön en dag jag hade min gula pulka och Sarah hade sin docka Och när vi gick i 6an då vi blev bästisar gick vi alltid hem till sarah efter skolan och tittade på Buffy och vampyrerna.

När vi båda skaffade kille kändes det som om att vi kom närmre varandra. Vi började prata om allt som hände. Och sen dess har det bara blivit bättre. Sarah är precis som jag med ett undantag. Hon är lite blygare än vad jag är. Sarah är som en syster för mig och jag vet att hon alltid kommer att finnas där för mig <3 jag och sarah har heller aldrig bråkat, kanske har vi blivit lite sura på varandra xD men det går över och det är inge allvarligt. Jag älskar att jag här någon som Sarah som jag kan vara mig själv med till 1000% och till och med mer. Det finns ingen i hela världen som kan ha en bättre vän än den jag har, för isf vill jag ha bevis på det.



Sarah Norling, my sister forever




♥ sarahnorling

aaaaaaw hjärtat då :') sjukt gulligt skrivet! <3

2010-12-02 @ 23:33:45
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0