#8 - ett ögonblick

Nu ha jag funderat och kommit fram till att jag kan inte få ur detta ögonblick ur mitt huvud.
I just det här ögonblicket gick allt som jag trodde på itu, hela min värld bleknade
och jag har nog aldrig grinat så mycket som jag gjorde då.

Det var en helg när jag gick i femman, hela familjen hade varit och storhandlat på Willys kommer jag ihåg, vi hade våran bussbil, när vi kom hem kom en kompis och frågade om vi skulle leka och jag ville verkligen det :) Men då sa mamma att hon hade något att brätta först, så vi alla samlades i köket vid bordet. Och då sa hon det, morfar hade fått en andra hjärnblödning och dött :'( Jag sprang in i vardagsrummet för jag kunde inte sitta kvar när tårarna forsade ner för kinderna, och jag tröck huvudet ner i soffan för att ingen skulle höra mig.
Men det gick inte så bra för alla hörde mig, pappa kom in och frågade hur det var, men det gick inte att svara,
så dom lät mig vara tills jag hade grinat klart och det tog ungefär över en timme :'(





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0