#9 - min tro

Min tro? Öhh... jag tror inte på gud eller så, jag vet inte men jag har nog alrig gjort det.

Jag tror på spöken och övernaturliga saker som händer :) på att när jag sover är det spöken omkring mig,
och att det finns något under sängen när jag ska sova, så jag måste skydda mina fötter med täcket xD
På att det finns spöken omkring mig vart jag än går, på att vissa av dom som finns här på jorden är döda
utan att dom vet det
. Ibland kan jag tänka att jag kanske är död utan att jag vet det. Min tro är att när man dör kommer man ingenstans man vandrar omkring på jorden som i förra livet, men nu kan man göra en massa
saker som att flyga och spöka för folk som inte tycker om.

Jag är som ett litet barn jag tror även på tomten, att han varje julafton flyger i sin släde med sina renar och ger julklappar. Påskharen som skuttar omkring med påskägg, och gömmer dom i buskar. Och när jag hör ordet tandtroll ser jag framför mig små troll med hackor som vandrar till tanden precis som dom sju dvärjarna gjorde till deras gruva. Jag är helt enkelt ett litet barn fortfarande, om jag inte skulla tro på dom här sakerna vad skulle hända med mig då? Jo jag skulle vandra omkring som en grå liten figur, och inte vara glad ellelr rolig.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0