Åka hem till mamma

Ja i morrn åker jag till mamma för att fira jul :) vi har avslutning klockan 10,
så jag kommer att ta med mig resväska med julklappar och kläder som jag ska ha med mig :P
Jag skulle egentligen kommit hem hit på kvällen på julafton, men nu har det blivit ändrat
så jag kommer hem på måndag ist :D Men det gör inget, Oskar vill helst att jag inte åker alls
han vill att jag ska stanna och fira jul med hans familj <3 visst skulle jag vilja det jag tycker om hans familj,
men nu är det redan bestämt :/ Men jag tycker om min familj med <3
Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och värma mig för jag fryser ganska mycket xD




♥ sarahnorling

svar: klart du ska :D<3

2010-12-21 @ 20:48:00
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0