Dan före doppardagen

Idag har det inte hänt så mycket, jag och Emma har gjort hemmagjorda köttbullar :)
och vi har även tittat mycket på tv. Det finns inte så mycket att göra här :/
Men det är kul att få träffa familjen, det blir ju inte så ofta som man gör det...
Snart ska jag och Emma göra ischoklad :) som hon sitter och tjatar om xD
Sen ska jag bada med emma i bubbelpolen och göra så att jag blir ren till i morrn ;)
Ne nu ska jag dra vi får se om jag uppar något i morrn :)



Inga julklappar under granen ännu, dom lägger vi dit i morrn :) annars tar Chippen dom och tuggar sönder.

Maja är alltid så söt :)

Ja förutom när hon fräser åt Chippen xD

Hahaha, Chippen sitter på Maja och hon ligger och tittar på råttan i buren.





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0