♣ Mitt år ♣

♣ ÅRET 2010.
Hur har året 2010 varit för dig? - Det har väl varit sådär, mest bra har det nog varit.
Bättre än förra året? - ne xD
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? - När jag och Sarah var hos mamma och hade semester <3
Har du flyttat under år 2010? - yes.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - yes :)
Isåfall vilken? - Oskar Linnros - Från Och Med Du
Har du druckit alkohol? - hahah, ja :P
Har du kysst en främling? - nepp. 

♣ KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - Den har varit bra.
Har du varit kär? - jag är kär <3
Har du sagt jag älskar dig till någon? - japp :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - mm :P
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej.

♣ SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej.
Har någon i din släkt avlidit? - nej som tur är :)
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ja :/
Varit i slagsmål? - ne.

♣ PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ne jag tror inte det.
Isåfall vad? - .....
Har du skämt ut dig? - har jag säkert xD
har du ljugit för en vän? - ne det tror jag väl inte :)
Har du varit ute en hel natt? - ne.
Har du blivit tagen av polisen? - nepp.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? - jaa :) 
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jaa :)

♣ SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? -  Polhemsskolan :D
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej.
Hatar du ngn på din skola? - nja..
Har du gjort ngt framsteg? - absolut! :D
Haft alla rätt på ett prov? - ne men nästan :P







Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0