Plugg på café

Jag och Sarah pluggade efter jobbet, och vi tog en varsin varm choklad, men både hon och jag fick ont i magen och vi blev jättemycket fisdah. Men vi gjorde klart frågorna på g-delen. Vi ska göra dom andra frågorna senare. När vi var klara med frågorna drog vi till hobby shoppen för jag hade 100 kronor att handla för där,
så jag köpte lite armbands saker. Jag köpte inte så mycket, men det blev lite iaf.
Ja men nu ska jag gå och säga till Oskar för han snarkar så jag blir galen! :o  puss på er <3







Plugg!


Ont i magen och mycket fisdah


Ont i magen och mycket fisdah





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0