Så länge vi båda andas

Japp så heter boken som älsklingen köpte till mig :) Så nu har jag något att läsa på kvällarna,
han är så gullig att han bara köper en bok till mig så där <3

Ja idag var jag och Oksar till Valbo och jag köpte två par leggings, och det nya Harry Potter spelet till x-box,
eller okej det köpte Oksar till mig fasst jag sa att han inte skulle xD Så jag har bara spelat det nu på kvällen.
Just nu sitter jag och kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik så vi hörs i morrn :)
Usch.. jag kom precis på att det är ju jobb i morrn :( blääh...


Boken :)


vanliga svarta leggings


Jeans leggings


Spelet :D




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0