lista

1. Vad heter du? - Linda
2. Vad kallas du? - Lindsie, Pinns
3. Vad vill du bli kallad? - Jadu det vet jag inte
4. Födelsedatum? –  31/3 1992
5. Stjärntecken?Vädur
6. Favorit musik? – Rock/emo och pop.
7. Msn? - Absolut
8. Troende? -
9. Vart bor du? - I Sverige, i Gävle
10. Vad har du för mobil? – Samsung jet.
11. Har du en egen dator? - Nej det har jag inte. Men skulle va skönt med en bärbar.
12. Har du någon bästis? Ja! Sarah <3
13. Har du något husdjur? - Ja, hos mamma har jag :) Råtta - stinky, Katt - Maja och Hund - Chippen.
14. Sommarens planer? - Öhh....jadu det är juh ett tag dit.
15. Vad älskar du mest? - Oskar, familjen, Sarah, mina djur mina kompisar, min klass <3
16. Intressen? – Fotografera, måla naglar :D
17. Favoritband/artist? - Just nu Oskar Linnros :).
18. En bra låt? - Oskar Linnros - från och med du.
19. Namnsdag? - 20 juni.
20. Vad skulle du vilja heta?
- Jag vt faktiskt inte
21. Vad heter du på din msn just nu?LindaBergman (L) OskarEllebo
22. Hur många olika grupper har du?Online/Offline
23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?Precis som Oskar <3
24. Var skulle du bo om du fick välja? - Jag vet inte men i en villa :)
25. Vad har du på dig?Strumpor, leggings, linne, skjorta, bh och trosor.
26. Har du något i håret just nu?Nepp
27. Vad har du gjort idag?Tagit det lugnt, duschat, varit på stan, fixat julklappar.
28. Hur mår du just nu? - Bra :)
29. Hur brukar du annars må?Bra
30. Har du några syskon?Yes 4 stycken En brorsa som är 23, en syster på 16, en brorsa på 15, en syster på 13.
31. Vilket är ditt favoritgodis? - Jadu det vet jag faktiskt inte xD
32. Vad är det finaste som finns?Solnedgångar, vid stranden.
33. Vilken är din favoritdryck? - Julmust, och sen vet jag inte
34. Vilket är ditt favorit tv-program?Har inget
35. Vem är din förebild?har ingen
36. Vad är bäst med dig?oj... eftersom att jag inte har ett bra självförtroende, så finns det inget om är bäst med mig :/
37. Hatar du någon just nu?Ja de gör jag faktiskt.
38. Saknar du någon just nu? - Ja Oskar och min familj
39. Är du allergisk mot något? – Myggor (lite)
40. Hur många bilder har du lagt ut?Oj, många många
41. Gillar du någon?Yes I do.
42. Isåfall vem? – Oskar såklart.
43. Vad är din civilstatus?Upptagen
44. Är du homofob? - Va?!
45. Vad gjorde du igår kväll?Var till affären och köpte lite godis :)
46. Vilken är den godaste frukten?på vinternär det Apesin och på sommaren är det Jordgubbar.
47. Den godaste grönsaken?Majs, OFC!
48. Och bästa bäret?Blåbär
49. Är du underviktigNej :)
50. Hur lång är du? – 173 :)
51. Vad är du bra på?Att fotografera?
52. Något du tycker är kul - Festa med alla kompisar
53. Har du varit ute idag?Yes!
54. Vem ringde du senast - Oskar
55. Vad var du senast arg på?allt och alla
56. Hur många hus har du bott i? - 1
57. Bäddar du sängen?
- ne xD
58. Snarkar du?Nepp, eller jo om jag är täppt i näsan.
59. Vem sov du senast hos? Oskar såklart :)
60. Har du ett sladdlöst tangentbord?no
61. Vad lyssnar du på just nu?tvn
62. Vill du tatuera dig? - jag skulle vilja, men vetinte om jag vågar.
63. Vilka sidor/program Facebook och blogg.se
64. Laddar du olagligt ner musik?Nej gör jag inte
65. Vad stör du dig på?Mycket!
66. Vad är kärlek för dig?
67. Brukar du lyssna på hög musik?Mycket hög musik, sånt gillar jag!
68. Vad gör du om dagarna? - Just nu jobbar jag eftersomatt jag har APU
69. Tycker du om popcorn? - ja med aromat på :)
70. Vad är din favoriträtt?Soppa
71. Har du skärt dig nån gång?Frivilligt aldrig! Men visst när jag har lagat mat och skurit grönsaker xD
72. Är du död? - ´Jag hoppas inte det :P
73. Är du osynlig?För en del kanske.
74. Har du fräknar?Ne
75. Har du posters på dina väggar? - Nej, hade förut.
76. Vilket ämne har du bäst betyg i? - vet inte kanske svenska och engelska
77. Vilket ämne har du sämst betyg i?Matte
78. Favorit loka?smultron
79. Älskar du din dator? - Haha inte mer än Oskar iaf ;)
80. Är din dator bög? - Ja!
81. Vilken är din favoritbok?Harry Potter böckerna och Twilight böckerna
82. Gillar du bubblor?Ja :)
83. Bada eller sola?Både och.
84. Åska eller sol?SOL! Jag hatar åska.
85. Vinter eller sommar? - Somnmar såklart :D
86. Knarkar du? - är du seriös det är väl klart att jag inte gör!
87. Röker du? - nepp
88. Dricker du? - Ja ibland faktiskt :D
102. Beroende av något? - ne
103. Vem står dig närmast? - Sarah
104. Vad klarar du dig inte utan? - Min kamera
105. Behöver du mer kärlek? - Ne
106. Är du natt eller dagmänniska? - dag tror jag för jag är faktiskt trött nu.
107. Vem skrev du senast med på msn? - jag vet inte
108. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - oj, det är mycket det.
109. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - båda
110. När ska du flytta hemifrån? - ja, jag bor inte hemma nu så att jag har väl redan gjort det på ett sätt.
111. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - nej
112. Vill du ha barn någon gång? - ja, två en flicka och en pojke och i den ordningen helst.
113. Hur stor säng har du? - 1,20 säng
114. Vill du ha längre/kortare hår? - längre.
115. Gillar du Schlager? - ne
116. Har du en dålig hårdag idag? - nepp
117. Favoritfärg? - svart vit rosa
118. Dagens händelse? ingen
119. Vad är klockan nu då? 21.07





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0