Var är julstämningen?

Vi har en gran och en massa julklappar, julmat och julpynt. Men jag känner ingen julstämning :/
jag känner mig bara deprimerad, för det bråkas hela tiden här :(
Mina syskon kan inte sluta bråka, så fort dom får chansen så bråkar dom...
Skönt att få komma hem till lugnet i morgon, om det nu blir så att Oskar hämtar mig i morgon?
Vilket jag verkligen hoppas <3 jag klarar inte av en natt till här, speciellt inte efter det här :(
jag vet att jag är taskig som säger såhär, men vad ska jag göra när jag inte mår bra?
Hoppas bara att det blir bättre i morgon :) för det är ju ändå julafton då :D
Jag hoppas att alla tycker om julklapparna som dom får :D annars kommer jag att bli lite ledsen :/
Och det vill jag inte bli mer, sen när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt och inte gör något alls.
Ha det bra mina älskade läsare hoppas att ni får en underbar dag i morgon <3




♥ Linda Skog

kan du inte ladda upp filmen från julshowen? :D

2010-12-26 @ 23:23:08
URL: http://brunettebeauty.devote.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0