15 sanningar om mig :)

Ett: Jag är oftast osöker på mig själv.
Två: Jag är ett fotofreak, jag skulle egentligen vilja ta bilder på allt jag ser så att jag har minnen för livet.
Tre: Mitt nuvarande förhållande är mitt första seriösa.
Fyra: Jag brukar gå och vika på mina naglar så att dom går av, men det är inte medvetet.
Fem: jag vågar inte längre sova ensam.
Sex: Jag försöker gå ner i vikt.
Sju: Jag har en gris från sommaren 2008 som jag fick av min pojkvän.
Åtta: Jag kan inte ligga på rygg eller mage när jag ska sova.
Nio: jag använder inte längre jeans.
Tio: Alltid när jag lyssnar på musik blir jag lugn ioch jag åker in i min egna lilla värld, och då stänger jag allt ute.
Elva: Jag ska bli rödtott.
Tolv: Jag är verkligen livrädd för spindlar.
Tretton: Jag saknar att mina föräldrar bodde ihop.
Fjorton: Jag saknar mina föräldrar för jag träffar dom knappt, pappa ibland mamma sällan.
Femton: Jag har världens bästa pojkvän och jag kommer aldrig att släppa homnom.



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0