bara 5 dagar till i skolan

Tyvärr så har jag inget att skriva, för det har inte alls hänt mycket den här helgen, förutom att älsklingen råkade slå mig på kinden när vi hade lite kuddkrig xD. Men det är mycket bättre nu. Och jag börjar bli hungrig men ja jag ska se om det går att hitta något att äta, och nu är det bara fem dagar kvar som jag behöver gå i skolan sen är det lov och sen är det APU men först måste jag veta vart det ligger x'D. Men jag sak nog hitta, sen så är det lov igen och efter det är det skola och då är april :D. Nästan sommarlov =D. Jag längtar sååå :). Men nu ska jag fortsätta kolla på tv.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0