DAGENS

Jag tror att jag är på ett sånt humör idag där man kan bli sur eller irri för minsta lilla, och det vill jag inte för jag känner mig så dum :(. Men jag tänker inte låta det bli ett problem jag ska försöka trycka undan det :).


Dagens bästa: vaknade upp bredvid oskar <3
Dagens sämsta: är på dåligt humör, och jag vill inte.
Dagens klädsel: jeansleggings, t-tröja :)
Dagens makeup: kajal å mascara.
Dagens hår: vet inte riktigt har inte bestömt mig men kanske uppsatt.
Dagens humör: sådär :/
Dagens roligaste: när jag kittlade älsklingen under armarna.
Dagens saknad: sommaren är jävligt efterlängtad i detta snöväder!
Dagens det här visste du inte: jag och älsklingen ska på bio idag (:
Dagens låt: det finns ingen dagens låt xD

♥ helen

Kanske mensdags??? Försök tänka positivt, det är DU som bestämmer hur dagen ska bli....

2010-03-01 @ 22:24:44

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0