Fitt skola

Ne nu är jag less på detta jag orkar inte mer, jag villl fan bara lägga mig ner och grina för jag att jag är så jävla less. Vi ska snart ha praktik och då måste vi vara klara med vissa saker innan vi får gå och jag har väl inte många saker att göra, men ändå. Det är så jävla mycket hela tiden och allt kommer på en gång, vi har prov på prov på prov. Och jag kan inte fatta hur man kan orka med det och lärarna fattar juh ingenting. Dom bara aj men det är väl klart att man hinner med allt om man är på varje lektion och inte gör annat, men om man är sjuk då ??. Ja då ligger man efter en månad. Jga vill fan byta det vill jag verkligen för jag kommer att gå in i väggen för att jag mår så jävla dåligt av detta. Jag har jätte hög frånvaro men nu har jag och Sarah lovat varandra att vi ska gå till skolan varje dag för att det ska bli bättre och om det inte blir det så då.

Ja men nu ska jag iaf försöka hinna med en sak som ska vara klar den 23 så jag måste sätta igång. För nu ska jag fan försöka jag måste försöka, det ska gå jag vill inte gå om igen.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0