FULL RULLE

Hej alla busungar :D Förlåt för att jag uppar så sent men jag har haft fullt upp idag x'D. Först vaknade jag typ 9 och då kollade jag först på tv och sen åt jag frukost, efter det drog jag och älsklingen till stan och köpte present till hans brorsa och hans tjej för båda fyllde år :). Sen köpte Oskar två t-tröjor med tryck :D. Vi drog även in på Gina Tricot och då tjatade han så himla mycket på att han ville köpa kläder till mig, jag tror att han fick tjata i typ en kvart och till slut fick han köpa till mig och då blev han juh hur glad som helst x'D. Efter det åkte vi och köpte mat och sen åkte vi hem och väntade tills klockan blev halv 4 för då kom hans moster och hämtade oss och vi åkte till Janet och Andras som fyllde år :). Det var jätte kul att vara där och man fick jättemycke fika och det var så himla mycke folk så man visste knappt vart man var. I rummet där alla satt var det så varmt så att man kände hur man bara började svettas så fort man klev innanför x'''''D. Men det var så kul, och jag fick även vara lite fotograf :P. det tyckte jag verkligen om =), jag älskar att knäppa kort :D. Men nu ska ni få se vad Oskar köpte till mig :P.





Tröja med typ hälften ansikte och hälften dödskalle


Tröja med en varg på


Rosa tröja med en ros på


Ett par jeans leggings


Och så här såg jag ut när vi åkte på kalas



Men nu ska jag gå och lägga mig så vi hörs väl i morrn :)
KISSES


♥ Helen

2010-03-01 @ 22:26:57
♥ Helen

Hallo!!!snygging

2010-03-01 @ 22:27:29

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0